Blandade känslor och tankar

Snart är mensen slut för denna gång och jag hoppas såklart att man inte får en till på ett tag...
 
Det är underligt hur man ändrar sina tankar hela tiden, vissa stunder tänker jag "äh, vi har inte så bråttom med barn, vi kan njuta av varandra och ta en lång resa till osv", det kommer när det kommer... Och sen kommer oron över att något inte står rätt till och att vi kanske aldrig kan bli gravida och så stör man sig på alla jävla människor (ursäkta) som bli gravida så jävla fort!
 
Att man måste hamna i denna sits för att komma på att man kanske inte ska fråga vänner och bekanta när man ses "när ska ni ha barn lr är det inte dags för er snart??" De kan ha kämpat länge utan att man vet...
 
 
 
 
 


Kommentarer
Min längtan efter dig

Känner verkligen igen mig i detta inlägg :/

2013-08-26 @ 13:41:28
URL: http://minlangtanefterdig.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

waitingforababy.blogg.se

En blogg om längtan efter att bli gravid och bilda familj, men när det inte är lika enkelt som för "alla" andra...

RSS 2.0