En till...

Ja idag fick jag reda på att ännu ett par i umgängeskretsen ska ha barn, man blir ju självklart glad för deras skull men ändå inte "på riktigt" ... Jag har inte hört ett ljud om planerna om barn från dem och jag tror inte de försökt så länge då de inte varit tillsammans så lång tid, jag blev deppig istället för glad när jag fick veta nyheten och känner att vi borde minnsan varit före (dem också) Haha, sorgligt men sant... Nu ska jag äta lite middag, trevlig kväll på er!
 
Hoppas ni får glada besked därute, men först och främst för att ni kommer få en EGEN liten bebis! @--}-----


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

waitingforababy.blogg.se

En blogg om längtan efter att bli gravid och bilda familj, men när det inte är lika enkelt som för "alla" andra...

RSS 2.0