Bjuder på en till bild : )





Kommentarer
Sannas Naglar

Hej! Grattis till graviditeten :) Jag är i v15 och känner igen mig i det du skriver! Har mått bra hela tiden, lite ömma bröst bara och dålig matlust. Men ingen illamående eller kräkningar. Och jag var också supernojjig över att jag mådde så bra, jag trodde kroppen lurade mig! Men bebisen mår bra :) Vi får försöka njuta av våra snälla graviditeter istället. Kommer följa din blogg nu, alltid kul att följa någon som är ungefär lika långt gången :) Kram!

2014-01-17 @ 22:45:16
URL: http://www.sannasnaglar.blogspot.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

waitingforababy.blogg.se

En blogg om längtan efter att bli gravid och bilda familj, men när det inte är lika enkelt som för "alla" andra...

RSS 2.0