Den känslan...

Är så ledsen, har ju hela tiden haft en känsla om att det inte stått rätt till med graviditeten men försökt att vara glad och känna lycka. Jag har haft få symptom och man kunde ju hoppas på att man haft tur och är en sån som slipper illamående, yrsel osv...
 
Tog iaf ett nytt test i morse med morgonurin och det var mycket svagare än "originalet"... blöder inte och har inte ont i magen men det är väl bara en tidsfråga, är så ledsen och deppig och ska snart till jobbet men vill bara lägga mig under täcket och gråta! Ska på inskrivning på måndag så får vänta och se om något händer, skulle så gärna vilja göra ett UL men vågar inte ens försöka då jag inte har några missfalls symptom så tror inte att de kommer bevilja på gynakuten?!
 
Det finns ju en chans att testet var dåligt men var nyköpt och med morgonurin känns det som att det visar rätt och att hcg hormonet minskat... Gör väl ett nytt iaf senare lr i morgon bitti ändå.
 
Väldigt negativt inlägg men måste skriva av mig lite, återkommer...
 
 
 
 


Kommentarer
Kampenomettbarn

Åh. Tänk på att hormonerna har olika nivåer under en graviditet med. Men hoppas allt är bra.

2014-01-15 @ 15:49:21
URL: http://Http://kampenomettbarn.vimedbarn.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

waitingforababy.blogg.se

En blogg om längtan efter att bli gravid och bilda familj, men när det inte är lika enkelt som för "alla" andra...

RSS 2.0