Lycka!

Har nog aldrig varit så nervös som jag var idag när vi satt i väntrummet på gyn... När vi väl kom in frågades det en massa frågor om hur jag mått/mår och varför jag hade misstankar om avbruten graviditet osv, sen var det dags för VUL och trodde jag skulle bryta ihop, men sen ler läkaren och vrider skärmen mot mig och säger titta vad barnet rör sig! Jag så en liten hand vinka och ett hjärta som slog så fint, känner mig så glad och chockad! Har tydligen en väldans tur med en bra graviditet och att testet visade så svagt igår hade nog bara med själva testet att göra...
 
Nu ska jag njuta och vara GLAD! Tack för ert stöd ♥
 
Ps: Är i V.10, 11 till helgen som jag trodde =)
 
 


Kommentarer
Kampenomettbarn

Åååh vad glad jag blir :D

2014-01-16 @ 21:18:45
URL: http://Http://kampenomettbarn.vimedbarn.se
Tanja

va skönt att allt var som det skulle! Har varit lite orolig för dig!konstigt nog vet ju inte vem du är ens=)

2014-01-17 @ 06:35:26
URL: http://tanjaselma.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

waitingforababy.blogg.se

En blogg om längtan efter att bli gravid och bilda familj, men när det inte är lika enkelt som för "alla" andra...

RSS 2.0