11 av 12

Mensen är äntligen över och detta var alltså elfte gången sedan jag slutade med p-piller Mars 2012, jag har haft någon slags "regel" för mig själv att vi inte ska be om hjälp försen iaf 1 år har gått ( det är ju "vanligt"att det tar så lång tid att bli på smällen) och nu är vi ju snart där... Det är alltså över ett år sedan vi slutade med preventivmedel men min cykel har varit i snitt på 41 dagar.
 
Köpte rosenrot som jag tagit varje morgon sedan förra månaden men vet inte om det haft någon effekt, minskade dock 10 dagar jämförbart med förra så kör nog på en månad till,  ( Maj 48 dagar, jul 38 dagar)
 
När?


Kommentarer
Bella

Hejsan! :)
Det är bara att maila mig om du vill ha närmre kontakt. Givetvis hade det varit kul att följa varandra :)

Kram och lycka till själv !

2013-07-08 @ 19:13:28
URL: http://nyttlivv.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

waitingforababy.blogg.se

En blogg om längtan efter att bli gravid och bilda familj, men när det inte är lika enkelt som för "alla" andra...

RSS 2.0