Beställt

Igår beställde jag fler ÄL test, får se om de ger något utslag...ska ha ÄL om några dagar enligt appen men jag har haft lite känningar i magen i helgen så man kan ju hålla tummarna på att något fastnat :) Har ju som sagt bara fått ett starkt positivt test en gång och jag har kanske testat 4-5 månader totalt noga... vill inte hålla på för mycket med tester men det är skönt att ha hemma. Nu ska jag ut och sola, njut av sommarvärmen!
 
Ps: Vi har inte sex efter vad appen visar utan vi kör varannan dag ;)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

waitingforababy.blogg.se

En blogg om längtan efter att bli gravid och bilda familj, men när det inte är lika enkelt som för "alla" andra...

RSS 2.0