Sexet ;)

När vi bestämde oss för att skaffa barn så måste jag ju erkänna ett sexet ökade, ca 2-4 ggr i veckan ungefär och självklart har vi kört lite extra då jag misstänkt att jag haft ÄL (hoppats), jag har ju dock inte kännt av eller märkt ÄL som många säger att de gör och verkligen kan planera in sexet så det är där jag tror att problemet ligger ( återigen hoppas på, och inget allvarligare)
 
Jag har haft en app på telefonen sen när vi började försöka och jag har följt den någolunda då den visat ÄL, med sex före, under och efter...men det har ju som sagt inte gett resultat...
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

waitingforababy.blogg.se

En blogg om längtan efter att bli gravid och bilda familj, men när det inte är lika enkelt som för "alla" andra...

RSS 2.0