Så glad!

Nu har vi träffat läkaren och makens prov såg jättebra ut och på mig gjorde han ett ultraljud och allt såg bra ut där med, känns jätteskönt!!! Men mitt blodprov hade inte kommit ännu (tog i augusti) så de tog ett nytt men känns super att man såg bra ut "inne" =) Ska nog göra en spolning iaf men vi ska åka utomlands snart så det får bli närmare jul, får passa på att njuta lite extra av varandra och det verkar som det bara tar tid för oss att bli gravida och att inget annat är fel, men det kan ju vara så att vi inte "passar ihop" osv... bara kämpa! ♥
 
 
 
 


Kommentarer
karin

Grattis - jag kommer ihåg känslan!

Det där med "att inte passa ihop" är en myt, fick jag lära mig på fertilitetsenheten. Det finns inget sådant. För vissa tar det bara längre tid, av naturliga orsaker (feltajmat, inte ett bra ägg en månad, bortrest vid äl etc). Jag tyckte att det kändes skönt att veta för jag blev förbannad över tanken på att inte "vi var rätt för varandra" rent barnamässigt :)

Googla inte på spolningen! Jag hade inga problem med den alls, var onödigt nervös inför den. Det var inte alls farligt.

Kram

2013-10-31 @ 15:35:26
URL: http://villbli3.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

waitingforababy.blogg.se

En blogg om längtan efter att bli gravid och bilda familj, men när det inte är lika enkelt som för "alla" andra...

RSS 2.0