Sommar

Gud vad det är härligt med sommar och denna värme! Hoppas vi får en fin sommar i år utan för mycket regn... Bebisen lever om för fullt i magen och det gör ont och spänner när jag försöker vända mig i sängen, annars mår jag fortfarande bra :) Nästan 10 kg upp och det känns helt ok, är ju inte så långt kvar nu! (V.32) Packade upp spjälsängen igår och skötbordet är på plats och första blöjorna inköpta, vill vara redo nu för man vet aldrig när lillen vill komma... Har köpt hallonbladste som jag tänkte börja dricka V.35, nu ska jag ut i solen, ha en bra dag! Och grattis till er som äntligen plussat!!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

waitingforababy.blogg.se

En blogg om längtan efter att bli gravid och bilda familj, men när det inte är lika enkelt som för "alla" andra...

RSS 2.0